PluginUs.Net - Business Tools for WooCommerce and WordPress

[realize your idea - make your dreams come true]

Support Forum

You need to log-in to create request (topic) to the support

Фильтр поиска

This support system is for all types of the plugins as for premium versions, so for free ones! If you have premium version do not forget in the private data of the request (!!not in the text of the support request!!) after its publishing insert purchase code please (see blue-green button on the right side) and press Save button.
If you not got email within 24~36 business hours, firstly check your spam box, and if no any email from the support there - back to the forum and read answer here. DO NOT ANSWER ON EMAILS [noreply@pluginus.net] FROM THE FORUM!! Emails are just for your info, all answers should be published only here.
The support doesn work on Saturdays and Sundays, so some Friday requests can be answered on Monday.

Здравствуйте. Во время импорта товаров через плагин wp all import, фильтр поиска перестаёт правильно отображать таксономии и некоторые поля поиска могут просто исчезнуть. После завершения импорта всё хорошо и работает исправно.

Здравствуйте

Такое  может  быть. Ведь во  время  импорта  обновляется  база  данных,  и  фильтр  берет  данные  с  той же базы  данных

Это большой минус. Ведь импорт может идти несколько часов и фильтр не сможет правильно работать.

Здравствуйте

Ок! Тогда  как  фильтр должен  делать  поиск!?  Только  через  базу  данных.